כאשר אנו מתכוונים להיות אופנתי, אנו לא מתכוונים שבכל יום ויומו תצטרך להמציא את הגלגל מחדש. מזל שהיו אלו שעשו זאת לפנינו, לנו נשאר רק להיות מיוחדים בדרך שלנו. אין מה לעשות אנו חיים בעולם שהמראה והלבוש הוא קוד שצריך לפצח, אנו חיים בעולם שצריך להראות ולהיראות, היום נבין את חשיבות של הדפסה על חולצות.

הדפסת חולצותהדפסת חולצות – על טעם ועל ריח

אומנם זה הביטוי השגור ביותר, אך עם זאת גם הביטוי הנכון ביותר, כל אחד אוהב את הסגנון שלו, את הקוד שלו, את הלבוש שלו, אך יש משהו שאנו לא יכולים לחלוק עליו והוא פשוט ביותר- אין ארון אחד ולא משנה מה סגנון הלבוש שלך שלא נמצא בו הדפסת חולצות. הדפסת חולצות הללו הן שיכולות לתת לנו את הטווסים בין סגנון אחד לאחר בין לבוש כזה לאחר. כי זו אופנה – אוסף של פריטים שיוצרים קו לבוש מסוים.
ובישראל?
אצלנו הסגנונות הם רבים ומגוונים, אנו יכולים לראות את אותן החולצות המודפסות הנלבשות בצורות שונות ומגוונות. אנו יכולים לראות חולצה מודפסת אחת למשל של המהפכן צ'ה גווארה שהאחד ילבש אותה עם ג'ינס , האחר ילבש אותה עם דגמ"ח וההיא בכלל תלבש אותה עם חצאית. על זה נאמר אופנה אחת וסגנונות שונים.

הדפסת חולצות – להתלבש כמו שבא לי

האינטרנט הביא לכם חידושים רבים ולא רק בתחומי הטכנולוגיה אלא גם בתחומי האופנה, היום אנו יכולים לראות מה הם הסגנונות המובילים בעולם ופשוט לחקות אותם, או אפילו יותר מזה אנו יכולים לעצב לנו את הבגדים כפי שאנו רוצים, אנו יכולים לבחור בתמונה מסוימת שאנו כה אוהבים ולהעביר אותה על החולצה האהובה ביותר בארון שלנו. אולי אפשר לקרוא לאופנה הזו אופנת האינטרנט, אבל מה שלא יהיה אנו בסופו של דבר נלבש מה שאנו רוצים, נתלבש איך שבא לנו.

הדפסת חולצות – אפנת רחוב

יהיו שיעדיפו את אפנת הרחוב זו בעצם אפנה המושפעת מסגנון האנשים שאנו רואים ברחובות בישראל, האפנה מועדפת על הציבור הרחב, אפנה זו בדרך כלל פונה יותר לצעירים אך לא בהכרח, כל אחד יכול לאמץ את הסגנון הזה, לא בכדי קוראים לה אפנת רחוב. ומה יש לנו כאן? מה מגדיר את אפנת הרחוב? איך לא!!! הדפסת חולצות שונות, הרבה צבעוניות, הרבה הדפסים ויותר חשוב מכך הנוחות, הרי הציבור שלנו מעדיף אותה, חייב להיות לה איזה טוויסט יפה, נוח ומרשים בו זמנית.
כיום אנו יכולים לראות בעידן האינטרנט אינספור בלוגרים של אפנה ואינספור חנויות אינטרנטיות המוכרות חולצות מודפסות, עתה נשאר לנו לבחור לאיזה סגנון אנו מתחברים יותר, להדפסים המקושקשים או לעדינים ופשוט להמציא את עצמו כל יום מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן