כובעים | הדפסה על כובעים

כובעים להדפסה
הדפסה על כובעים

כובעים בהדפסה אישית של סטודיו כנען:

מבחר הכובעים שלנו הוא עצום ומגוון! אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הכובעים באינספור צבעים ואפשרויות.  ניתן לשלב על גבי הכובעים הדפסים שונים כמו לוגו, איור, משפט מפתח ועוד… הכובעים מיועדים למגוון מטרות: הדפסה לאירועים משפחתיים, טיולים או כחלק מבגדי עבודה לחברה. 

אנו בסטודיו כנען נשמח לעמוד לשרותכם, לייעץ וכמובן לספק לכם את הכובעים האיכותיים שלנו בזמן מהיר. הצוות המקצועי שלנו זמין עבורכם לייעוץ. התקשרו כבר עכשיו!  

לפניכם מספר דוגמאות – צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים.

הדפסה על כובע, הדפסה על כובעים

דוגמאות למבחר הכובעים שאנו מדפיסים עליהם:

איזה הדפסה אפשר לעשות על כובעים?

כובע רשת

כובע מצחייה- חלקו הקדמי של הכובע עשוי פוליאסטר ומאפשר הדפסה דיגיטלית צבעונית או הדפסת משי. חלקו האחורי של הכובע עשוי רשת לאיורור מקסימלי. ניתן להשיג במידת מבוגר או ילדים.

כובע דריפיט

כובע מצחייה דריפיט, 100% פוליאסטר. כובע 5 פנלים, מיועד להדפסת משי, הדפסה דיגיטלית או ריקמה. בעל יכולת נידוף זיעה- מעולה לכל תחום ספורט!

כובע מצחייה

כובע מצחייה (בייסבול) 100% כותנה. כובע 5 פנלים, מיועד להדפסת משי, הדפסה דיגיטלית או ריקמה. הכובע מגיע בשתי רמות גימור- כובע פשוט המתאים בעיקר למטרות קידום מכירות , וכובע בראש איכותי - המתאים כמתנה או לשם הדפסה אישית.

כובע טמבל / רפול

כובע פטריה עשוי 100% כותנה. הדפסה במשי או בהדפס דיגיטלי.

כובע ליגיונר דריפיט

כובע מצחייה 100% פוליאסטר מנדף זיעה, בעל הגנה על העורף. מיועד להדפסת משי, הדפסה דיגיטלית או ריקמה.

כובע ליגיונר

כובע מצחייה 100% כותנה בעל הגנה על העורף. הכובע בעל 5 פנלים, מיועד להדפסת משי, הדפסה דיגיטלית או ריקמה.

חם צוואר

חם צוואר עשוי פליז. מאפשר שימוש ככובע או חימום לצוואר. אפשרות לחד שכבתי- צבע אחיד, או דו צדדי - שני צבעים (פנימי וחיצוני). אפשרויות הדפסה: משי, הדפס דיגיטלי - פלקס.

כיפות להדפסה

כיפות סאטן במבחר צבעים וגדלים. מיועדות למזכרת מאירוע ומיועדות להדפס משי או דיגיטאלי.

תמונה של כובעי טמבל להדפסה

כובעים – למה זה חשוב כל כך?

יש מוצרים ופריטי  לבוש שתמיד צריך. חולצות, מכנסיים, סוודרים וגרביים תמיד נמצא בארון הבגדים שלנו וסביר להניח שאם יחסרו לנו ניגש לרכוש אותם מבעוד מועד. יש פריטים שאנחנו רגילים לקבל מכל מיני מקומות, כמו למשל כובעים. כובעים הם מוצר שאנחנו נהנים לקבל מכל מקום ובכל הזדמנות. מהבנק, מהמוסך, מסוכן הביטוח, ביום הגיבוש של החברה או בכל מעמד אחר. בישראל החמה כובע לראש הוא הכרח ולכם אין פלא שבכל הזדמנות אנחנו מקבלים כובעים בשלל מראות, צבעים ועיצובים.

כובעים במהלך השנים

אם נסתכל היטב בבוידעם בוודאי נגלה כמה וכמה כובעים שקיבלנו בהזדמנות זו או אחרת. אם נחשוב על זה לרגע, מבחינת בית העסק מדובר על פרסומת לכל דבר. בעולם שבו עלות הפרסום היא גבוהה וערוצי הפרסום הם מגוונים כל כך, כל דרך שבה אנחנו יכולים להיות בטוחים ששם העסק שלנו מתנוסס בחוצות היא מבורכת. הדפסה על כובעים אם כן מייצרת אפשרות פרסום מצוינת ויעילה במיוחד, בייחוד אם נשקיע בעיצוב יפה, מיוחד ולא סטנדרטי שיגרום למי שמקבל את הכובע גם להשתמש בו.

הדפסה על כובעים

בבואכם לבחור היכן להדפיס על כובעים חישוב לבחור מקום שמתמחה בסוג כזה של הדפסה ושמחזיק מבחר גדול של כובעים שונים להדפסה. אם יש צבע שמאפיין את העסק או לוגו חשוב להתייחס אליו בכובע וכדאי להוסיף משפט שיווקי. למעשה יש להתייחס לכך כאל מודעת פרסומת לכל דבר. בהקשר זה חשוב לבחור מקום שבו עובד מעצב שמומחה בהדפסה על כובעים יכול לספק לכם תוצאה לא פחות ממושלמת.

שימוש לכובעים מודפסים

את הכובעים המודפסים ניתן לתת במתנה לעובדים, ללקוחות חשובים או לחלקם בכנסים ובאירועי החברה. טיול או יום כיף של העובדים יכול להיות הזדמנות מצוינת לצייד את העובדים בכובעים מעוצבים שישמרו על ראשם מפני השמש הקופחת וגם יפרסמו את העסק שלכם.

בטיחות

לעתים כובעים משמשים גם כאמצעי בטיחות במקום העבודה. גם כאן חשוב להקפיד על עיצוב הכובעים, אך גם לשים לב היבט הפונקציונאלי. חשוב שהכובע יגן מפני השמש וישמור על בריאות העובדים. כדאי לבחור צבע בהיר שלא יקלוט את כל השמש וחשוב שהכובע יהיה עשוי מחומר נושם שימנע זיעה.

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

האם תהית אי פעם כיצד הדפסת כובעים בהתאמה אישית מתבצעת ואיזו טכניקת הדפסה תעבוד הכי טוב לצרכים שלך? יש לנו את כל התשובות שאתה צריך!

בחירת טכניקת ההדפסה המתאימה לעיצוב הכובעים שלכם יכולה לעשות את כל ההבדל באיכות המוצר הסופי. עם כל כך הרבה אפשרויות כמו רקמה, הדפסת משי, סובלימציה או הדפסת DTF, חשוב לוודא שעשיתם את הבחירה הנכונה. אל חשש, חובבי כובעים, כי אנחנו דואגים לכם! במאמר הזה, נצלול לעומק של כל ההיבטים שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת טכניקת ההדפסה האידיאלית. החל משקילת היתרונות והחסרונות של חומרים שונים ועד הבנת מורכבות העיצוב וכיצד הוא משפיע על טכניקת ההדפסה. כל זה במטרה לעזור לך לבצע את הבחירה הטובה ביותר. אז, לתפוס מושב, להישען לאחור, ובואו לגלות איזו טכניקה תעבוד הכי טוב עבור עיצובי הכובע שלך!

רקמה לעומת הדפסת רשת

בתחום הדפסת הכובעים בהתאמה אישית, ישנן שתי טכניקות הדפסה עיקריות שאנשים פונים אליהן: רקמה והדפסת רשת. עם זאת, בחירת טכניקת ההדפסה הנכונה כרוכה ביותר מאשר העדפה אישית או שיקולי עלות. מספר גורמים, כולל סוג בד הכובע, מורכבות העיצוב, התחשבות בצבע והכמות הנדרשת, יכולים להשפיע על החלטתך.

כאשר מתלבטים בין רקמה להדפסת מסך, חשוב לקחת בחשבון את האפקט החזותי שאתם רוצים להשיג על הכובעים שלכם. באופן כללי, רקמה תספק מראה תלת מימדי הבוקע משטח הכובע, ואילו הדפסת רשת מספקת הדפסה דו מימדית, שמרגישה מודפסת על פני השטח של הכובע. בסופו של דבר, הבחירה בין שתי הטכניקות מסתכמת בהעדפה אישית, וסוג המראה שנרצה להציג.

רקמה על כובעים

רקמה היא טכניקת הדפסה עמידה ואיכותית הכוללת תפירת העיצוב על הכובע, באמצעות מכונת רקמה דיגיטלית. העיצוב נטען לתוכנה אשר מנחה את המכונה היכן לרקום ויוצרת את העיצוב. רקמה היא טכניקת רב-תכליתית המתאימה היטב למרבית סוגי כובעים.

היתרון העיקרי של רקמה הוא העמידות. העיצוב שלך לא ידהה או יתקלף מהכובעים, ללא קשר לסוג הבד של הכובע. בנוסף, לרקמה יש מראה יותר ייצוגי. אולם צריך לקחת בחשבון שעלות רקמה על כובעים היא גבוה משמעותית מרוב סוגי ההדפסות – ובמיוחד בכמות קטנה. בנוסף לא ניתן לייצר בדרך זו גרפיקות מורכבות או מעברי צבע.

הדפסת רשת / הדפס משי על כובעים

הדפסת רשת או משי, מתייחסת להדפסת דיו – בדרך כלל צבע אחד בכל פעם, שמודפס על בד הכובע דרך גלופה (סטנסיל). טכניקת הדפסה זו אידיאלית לעיצובים בעלי צבעים אחידים ובכמויות גדולות. הדפסת רשת עובדת היטב על כל סוגי הכובעים.

היתרון העיקרי של הדפסת רשת הוא שזוהי שיטת ההדפסה החסכונית ביותר עבור הזמנות בכמות גדולה. הדפסת רשת היא אידיאלית אם יש לך עיצוב פשוט הכולל רק צבע אחד או צבעים בודדים. כדאי לזכור שככל שכמות הצבעים גם העלות הכספית תגדל. בנוסף, ייתכן שהדפסת רשת לא תהיה מומלצת עבור עיצובים הכוללים טקסט זעיר או פרטים קטנים בגלל התפשטות הדיו.

 

הדפסת DTF על כובעים

אם אחרי מה שהסברנו חשבתם שהדפסת עיצובים מורכבים עם צבעים מרובים על כובעים היא בלתי אפשרית – תחשבו שוב. עם התפתחות טכנולוגיית הדפסת ה- DTF (Direct to Film), הדפסת כובעים הגיעה לגבהים חדשים. טכניקה חדשנית זו מאפשרת להדפיס עיצובים מורכבים על מגוון בדים, כולל כובעים, בדיוק ובצבעוניות מדהימה.

אז מהי בדיוק הדפסת DTF? שיטת הדפסה זו עושה שימוש בהדפסת העיצוב על פילם מיוחד, אשר ממנו מועבר הצבע אל הבד באמצעות מכבש חום. הדיו המשמש להדפסת DTF עמיד במיוחד ומאפשר עיצובים עמידים לאורך זמן. ייחודיות שיטת הדפסה זו היא שניתן לייצר על ידה הדפסים צבעוניים בצבע מלא ללא שימוש בגלופות!

בנוסף לרבגוניות ולעמידות שלה, יתרון משמעותי נוסף של הדפסת DTF הוא היכולת להדפיס דיו לבן ישירות על בדים צבעוניים. בניגוד להדפסת משי מסורתית, שבה שכבת בסיס לבנה נחוצה בכדי להשגת צבעים חיים על גבי בדים כהים, בהדפסת DTF ניתן להשיג צבעים מלאי חיים על כל בד צבעוני, כולל על בד שחור.

יתר על כן, הדפסת DTF נהדרת לכמויות  קטנות של כובעים בהתאמה אישית. משום שהיא מאפשרת הזמנות ללא כמות מינימלית וזמני אספקה מהירים יחסית. משום כך זהו פתרון מושלם למי שמחפש ליצור עיצובי כובעים ייחודיים לאירועים או כליין אופנה אישי.

למרות שהדפסת DTF היא טכנולוגיה חדשה יחסית, היא צוברת פופולריות במהירות בתעשיית ההדפסה המותאמת אישית. אז אם אתה רוצה לקחת את עיצובי הכובעים שלך לשלב הבא – DTF היא בהחלט אופציה נכונה לבחירה.

 

שיקולים לגבי סוגי הבד לכובע להדפסה

בעת בחירת סוג הכובע להדפסה חשוב לקחת בחשבון גורמים שונים כגון עלות, עמידות, יכולת נשימה ונוחות. להלן מספר סוגים של בדי כובעים וחומרים המשמשים בדרך כלל לעיצוב כובעים:

כובעי כותנה

כותנה היא אחד מבדי הכובע הפופולריים ביותר המשמשים לעיצובים מותאמים אישית. הוא קל משקל, נושם, רך ונוח ללבישה. בשל תכונותיו הטבעיות, קל יותר להדפיס על כובעי כותנה ולהשיג צבעים מלאי חיים. עם זאת, כותנה עשויה שלא להיות האפשרות העמידה ביותר ועלולה להתכווץ או לדהות לאחר כביסות מרובות.

פוליאסטר

פוליאסטר הוא אפשרות בד פופולרית נוספת עבור כובעים בהתאמה אישית. צבע הבד עמיד יותר מכותנה (הצבע לא דוהה) והוא גם עמיד בפני קמטים והתכווצות. לרוב מוצרי טקסטיל העשויים מבד זה יהיו חסכוניים וזולים יותר, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית להזמנות בכמויות גדולות יותר. עם זאת, כובעי פוליאסטר עשויים להיות פחות נוחים לחבישה ויש כאלו שהבד עלול לגרום להם לאי נוחות במגע עם הגוף.

צמר

כובעי צמר ידועים בתכונות החמימות ונידוף הלחות שלהם. הם משמשים בדרך כלל עבור כובעים למזג אוויר קר. כובעי צמר יכולים להחזיק מעמד זמן רב ולהתנגד לבלאי. עם זאת, הם עשויים גם להיות פחות נושמים, כבדים ויקרים יותר מאפשרויות בד אחרות.

רשת

כובעי רשת הם קלי משקל, נושמים ומספקים אוורור מעולה שהופך אותם לאידיאליים לפעילויות בחוץ ולמזג אוויר חם. הכובע בנוי מחלק קדמי העשוי פוליאסטר ואילו שאר הכובע עשוי מחומר פלסטי מחורר.

 

בסופו של דבר, הבד שתבחרו לעיצוב הכובע שלכם יסתמך על סדרי העדיפויות והדרישות שלכם. לדוגמה, אם אתם מעדיפים עיצובים משמעותיים של צבעים מלאי חיים, כותנה עשויה להיות הדרך הנכונה. מצד שני, אם אתם צריכים בד עמיד שמחזיק מעמד לאורך זמן, פוליאסטר עשוי לעשות את העבודה במסגרת התקציב שלכם. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את הקהל שלך ואת תוכנית עיצוב הכובע הספציפית שלך בעת בחירת סוג הבד עבור עיצובי הכובעים המותאמים אישית שלך.

 

מורכבות עיצובית: בחירת הטכניקה הנכונה

כשמדובר בעיצוב ההדפס כובעים בהתאמה אישית, אין שיטת הדפסה אחת המתאימה לכל סוגי העבודות. השיטה שתבחרו להדפסת העיצוב תלויה במידה רבה במורכבות הגרפיקה, כמו גם בתוצאה הרצויה. בסעיף זה, נתייחס לכמה גורמים שיכולים לעזור לכם להחליט איזו טכניקת הדפסה תעבוד בצורה הטובה ביותר.

כמות הצבעים בהדפס:

אם העיצוב שלך כולל צבעים רבים, רקמה לא יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר. לעומת זאת הדפסת DTF תתאים מאוד לעיצובים צבעוניים בכמויות קטנות או בינוניות. הדפסת משי תהיה יעחיה יותר כאשר מדובר על הדפסה במבע אחד ובכמויות גדולות.

מורכבות הגרפיקה

נושא זה מתייחס לגודל הפרטים המופיעים בגרפיקה. כאשר יש פרטים קטנים מאוד בגרפיקה נעדיף להשתמש בהדפס DTF. רקמה או דפוס משי מתאימים פחות למצב זה.

מידות ההדפס:

הדפסת רשת ורקמה מתאימים לעיצובים גדולים יותר הדורשים משטח שטוח, לעומת זאת DTF יותר למצב זה. חשוב לזכור שמכיוון שגודל ההדפסה על כובע הוא לא גדול, עדיף להמנע מפרטים קטנים בגרפיקה.

מיקום העיצוב:

אם העיצוב שלך אמור להופיע בחזית או במרכז הכובע, ניתן להשתמש בשלושת שיטות ההדפסה שהזכרנו. אם, לעומת זאת, העיצוב שלך משתרע על שולי הכובע או גבו, במצב זה נעדיף להדפיס ב – DTF. אם יש לך ספק לגבי האפשרות הטובה ביותר, שקול לדבר עם המדפיס משום שהוא יכול לתת לך ייעוץ המבוסס על פרטי העיצוב שלך.

מוקדם יותר בפוסט, דיברנו על האופן שבו בד כובע משפיע על איכות ההדפסה, כך שאם העיצוב שלך דורש פרטים או טקסטורה, שקול להשתמש בבד שיכול להציג אותו כראוי. ההחלטה שאתה מקבל היא קריטית לתוצאה שלך, לכן הקדש זמן לנתח את העיצוב שלך ולבחור את השיטה הטובה ביותר להדפסה. על ידי כך, תוכלו למנוע אכזבה עתידית ולהבטיח את המוצר הסופי הוא מה שחשבתם עליו.

התחשבות בצבע בעת הדפסה על כובעים

בעת בחירת טכניקת הדפסה עבור עיצובי הכובעים שלך, דיוק הצבעים והחיוניות שלהם משחקים תפקיד מכריע בתוצאה הסופית. בחירת צבעים נכונה יכולה להפוך את הכובעים המותאמים אישית שלך למושכים יותר לקהל היעד שלך, בעוד בחירה לא נכונה יכולה להפוך אותם לפחות יעילים בהעברת המסר שלך.

כשאתם בוחרים באיזה צבע להשתמש עבור הכובעים שלכם, עליכם לקחת בחשבון את ההשפעות על אסטרטגיית המיתוג שלכם בעתיד וכיצד צבעי הכובעים מייצגים את החברה שלכם. יותר מכך, ודאו שבחירת הצבעים תשמור על הכובע שלכם בולט מהמתחרים.

בסופו של דבר, בחירת טכניקת ההדפסה הנכונה עבור הכובעים שלך היא חיונית כדי להבטיח שהצבעים מדויקים, עקביים ומתאימים למותג שלך. הבנה טובה של שיקול הצבע בעת הדפסה על כובעים תעזור לך לקבל החלטה זו תוך התחשבות בצרכים הספציפיים שלך.

שיקולי כמות וייצור

בעת הזמנת כובעים בהתאמה אישית, הכמות שאתה צריך יכולה להשפיע באופן משמעותי על אפשרויות הייצור שלך. הנה כמה שיקולים שכדאי לזכור לגבי כמות וייצור:

אפשרויות התאמה אישית

כמות המוצרים הרצויה יכולה להשפיע על טכניקת ההדפסה שנבחר. כאשר נרצה כמויות קטנות של כובעים – נעדיף שימוש ב DTF, אך במידה ונרצה כמויות גדולות נעדיף להדפיס בדפוס משי.

זמן ייצור

משך הזמן הדרוש לייצור כובעים בהתאמה אישית הוא שיקול חשוב נוסף. כדאי לקחת בחשבון שלכל שיטת הדפסה נדרש זמן עבודה שונה. משום כך, כאשר מתכננים לקנות כובעים מודפסים כדאי לבדוק מול בית הדפוס את משך זמן העבודה.

הנחות הזמנה בכמויות גדולות

הזמנה בכמויות גדולות יכולה לעתים קרובות לבוא עם הנחות על העלות הכוללת לכל כובע. הדפסת רשת נוטה להיות בעלת עלויות הדפסה נמוכות יותר ונעשית זולה יחסית ככל שהכמות גדלה. תהליך הרקמה דורש הרבה יותר עבודה, מה שיכול להפוך אותו לפחות ריאלי עבור הזמנות בכמות גדולה בהשוואה להדפסת מסך, וכך גם הדפסת DTF.

שיקולי איכות

תחשבו טוב כיצד אתם רוצים שהגרפיקה תראה על גבי הכובע? הדפס צבעוני משדר לרוב יותר איכות מהדפסה בצבע אחד, אך הדפסה כזו לרוב גם כרוכה בעלות יקרה יותר, ולכן חשוב תבדקו דוגמאות לכל שיטת הדפס.

כאשר הכמות מספיקה, קנייה בכמויות גדולות הגיונית לחלוטין עבור חברות עם תקציב הדוק, שכן הזמנות גדולות יהפכו את העלות לכובע לנגישה יותר באופן משמעותי. עם זאת, הזמנות בכמויות גדולות יכולות לחסוך לך זמן, כסף ומאמץ בטווח הארוך על ידי ייעול תהליך הייצור שלך. גם אם אתם לא צריכים המון כובעים, סביר להניח שתגלו שהזמנה בכמות גדולה עדיין תעזור לכם לחסוך קצת כסף בטווח הארוך.

סיכום: לעשות את הבחירה הנכונה

בחירת טכניקת ההדפסה המתאימה לעיצובי הכובעים שלכם היא קריטית להשגת התוצאות הרצויות. אם אתם מחפשים עיצוב עם רמת פירוט גבוהה או מספר צבעים, DTF  עשויה להיות הדרך הנכונה. הדפסת רשת, לעומת זאת, מושלמת לכמויות גדולות יותר עם עיצובים פשוטים יותר המשתמשים בפחות צבעים.

חשוב גם לקחת בחשבון את סוג בד הכובע שבו אתם משתמשים, כמו גם את דיוק הצבעים והחיוניות הרצויים לכם. תכנון צרכי הייצור וההתאמה האישית שלך יכול לעזור לך לחסוך זמן וכסף בעת הזמנה בכמויות גדולות.

באופן כללי, קחו בחשבון את הצרכים והמטרות הספציפיות שלכם וקבלו את ההחלטה שתעבוד הכי טוב עבורכם. על ידי התחשבות בגורמים אלה, וכמובן בכל שאלה תוכלו להתייעץ איתנו…

שאלות נפוצות לגבי הדפסה על כובעים:

בגדול התשובה היא כן. יש לנו מיכשור המאפשר להדפיס כמעט על כל כובע הקיים בשוק – בתנאי שהבד מספיק איכותי בכדי לעמוד בחום הנדרש להדפסה, ושיש מספיק מקום להדפיס עליו.

התשובה היא שכן. כיום עם הטכנולוגיות החדשות להדפסת טקסטיל ניתן להדפיס הדפסות צבעוניות, ואפילו תמונות בצבע מלא על כובעים.

מחיר ההדפסה אינו קבוע, הוא משתנה בהתאם לסוג הכובע, כמות ההדפסים ומורכבות הגרפיקה. משום כך כדאי ליצור אתנו קשר בכדי לקבל הצעת מחיר מדויקת. חשוב לציים בבקשה כמה פרטים: סוג וצבע הכובע, כמות הכובעים המיועדים להדפסה, גרפיקה ומועד אספקה. 

כן, אבל צריך לקחת בחשבון שנצטרך לבדוק את איכות הכובעים לפני שנדפיס עליהם. בנוסף צריך לזכור שבמקרה ואתם מביאים את הכובע אנחנו לא מתחייבים להשלים כובעים במידה והייתה טעות בהדפסה.

אז על מה דיברנו?

דילוג לתוכן